.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته پرکار برای هاشمي رفسنجاني

هفته پرکاري را هاشمي رفسنجاني پشت سر گذاشت. سخنراني رئيس هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد واحد اهواز و ديدار رئيس مجلس خبرگان رهبري با علما و روحانيون استان خوزستان و گفت وگوي او با خبرگزاري موج، هر کدام کافي بود تا هاشمي رفسنجاني را يکي از چهره هاي خبرساز هفته سازد.
هاشمي رفسنجاني در هر کدام از اين مجالس، با اظهاراتش غوغايي در بين مخالفان و موافقان خود برانگيخت، اين بار در دفاع از دانشگاه آزاد، جدي تر وارد کارزار دولت و جاسبي شد و اظهار داشت؛ «به جرات مي توان گفت اگر دانشگاه آزاد نبود بيش از 50 درصد جوانان از تحصيل محروم مي شدند.
دانشگاه آزاد يکي از قوي ترين دانشگاه هاي کشور از حيث علمي به شمار مي رود.» او درباره شهريه هاي دانشگاه آزاد نيز به کنايه چنين گفت؛ «هيچ کس مايل نيست دانشجو پول بدهد و درس بخواند بلکه ما مايل هستيم به دانشجويان پول بدهيم تا درس بخوانند.»
از اين بگذريم و برسيم به هاشمي و انتخاب رهبري. رئيس مجلس خبرگان رهبري، در خصوص مکانيسم انتخاب رهبري گفت؛ « انتخاب رهبر در جامعه ديني، تجميع بين راي مردم، تعليمات الهي و مباني ديني است.»
اما پايان بخش اظهارات هاشمي در هفته اخير درباره اقتصاد کشور بود که فرازش اين بود؛« اقتصاد کشور با گداپروري درست نمي شود.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.336 seconds.